Yaklaşık 35 yıl önce Batman'ın Hasankeyf ilçesinde birlikte vatani görevlerini ifa eden asker arkadaşları, yıllar sonra Ordu'nun Fatsa ilçesinde bir araya geldi.
DUYGUSAL ANLAR YAŞANDI
Farklı illerden Fatsa'ya gelen eski silah arkadaşları, uzun bir aradan sonra buluşarak hasret giderdi. Duygusal anların yaşandığı bu özel gün, geçmişteki anıları canlandırmak için bir fırsat oldu. Askerlik döneminde yaşadıkları olayları yeniden paylaşan arkadaşlar, yılların dostluğunu koruduğunu vurguladı.
HATIRA FOTOĞRAFI ÇEKİLDİ
Buluşmanın sonunda asker arkadaşları, günün anısına hatıra fotoğrafı çektirdi. Ayrıca, bir sonraki buluşmada yeniden bir araya gelme sözü vererek dostluklarının devam edeceğini ifade ettiler.








