ABD, Dünya Kupası'nda mücadele eden İran Milli Takımı'na yönelik seyahat kısıtlamalarını esnetti. Bu yeni düzenlemeyle birlikte, İran ekibi artık ABD'deki maçlarından iki gün önce ülkeye giriş yapabilecek.
Müzakerelerin etkisi
Daha önce yalnızca maç gününden bir gün önce ülkeye giriş yapmasına izin verilen İran Milli Takımı için bu değişiklik, ABD ile olumlu giden müzakerelerin bir sonucu olarak değerlendiriliyor. ABD İç Güvenlik Bakanlığı, İran ekibinin 26 Haziran'da Seattle'da oynayacağı üçüncü maç öncesinde ülkeye giriş yapacağına dair resmi bir açıklama yaptı.
Güvenlik önlemleri devam ediyor
Ancak, İran ekibinin maç günü ülkeyi terk etme zorunluluğu devam ediyor. Bakanlık, genel güvenlik önlemleri ve protokollerinin değişmediğini vurgulayarak, oyuncular, görevliler ve taraftarlar için en güvenli turnuvayı sağlamaya kararlı olduklarını ifade etti. İran Milli Takımı, ABD'de kalmalarına izin verilmediği için turnuva boyunca Meksika'nın Tijuana kentinde konaklamaya devam edecek.









