Başkan Altay belediye birimlerini ziyaret ederek personelle buluştu

YEREL Yayınlanma : 05 Mart 2026 12:42 Düzenleme : 05 Mart 2026 12:46
Başkan Altay belediye birimlerini ziyaret ederek personelle buluştu
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, belediyeye bağlı daire başkanlıklarını ziyaret ederek çalışanlarla bir araya geldi ve özverili çalışmalarından dolayı personele teşekkür etti.

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı daire birimlerini ziyaret ederek görevi başında bulunan personelle bir araya geldi.

Başkan Altay’ın ziyaretleri, Akyokuş mevkiinde bulunan KOSKİ Merkez İçme Suyu Arıtma Tesisleri’ni incelemesiyle başladı.

BİRİMLERDE İNCELEMELERDE BULUNDU

Ziyaretler kapsamında Başkan Altay; İklim Değişikliği ve Sıfır Atık, Gençlik Spor ve Eğitim Hizmetleri, Kültür Sanat ve Sosyal İşler ile Dış İlişkiler Dairesi Başkanlıklarını ziyaret etti.

Başkan Altay, birimlerde görev yapan çalışanlarla sohbet ederek yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı.

PERSONELE TEŞEKKÜR ETTİ

Birimlerde görevli personele kolaylıklar dileyen Başkan Altay, belediye hizmetlerinin vatandaşlara en iyi şekilde ulaştırılmasında çalışanların emeğinin büyük olduğunu vurguladı.

Konya Büyükşehir Belediyesi’nin “Konya Modeli Belediyecilik” anlayışıyla şehre değer katan çalışmalar yürüttüğünü ifade eden Başkan Altay, tüm personele özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ederek başarılar diledi.

 

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.