Başkan Kılca’nın ilk durağı, Karatay Belediyesi tarafından Nakipoğlu Mahallesi’nde hayata geçirilen Uzm. Dr. Ekrem Karakaya Sağlıklı Hayat Merkezi oldu. Merkezde görev yapan sağlık personeliyle görüşen ve merkezin hizmetlerinden faydalanan vatandaşlarla sohbet eden Kılca, merkezin bölgeye önemli katkılar sunduğunu ifade etti.
“Sağlıklı toplum için güçlü altyapı”
Kılca, modern donanımı ve kapsamlı hizmet yapısıyla dikkat çeken merkezin 2 yıldır bölge halkına kesintisiz sağlık hizmeti sunduğunu belirterek, “Şehrimizin çeşitli mahallelerine kazandırdığımız sağlık merkezleriyle halkımıza kaliteli ve ulaşılabilir sağlık hizmeti sunuyoruz. Uzm. Dr. Ekrem Karakaya Sağlıklı Hayat Merkezi de bu anlayışla kuruldu. Burada sadece temel sağlık hizmetleri değil, aynı zamanda koruyucu sağlık uygulamaları da sunuluyor. Vatandaşlarımızın sağlığı için üzerimize düşen her görevi yerine getirmeye devam edeceğiz” dedi.
Fatih Çarşısı esnafı ile buluştu
Ziyaretlerine Fatih Çarşısı ile devam eden Başkan Kılca, burada da esnaflarla bir araya geldi. Çarşı esnafına hayırlı işler dileğinde bulunan Kılca, esnafın taleplerini dinledi, sohbet etti.
“Esnafımız bu şehrin bel kemiğidir” diyen Başkan Kılca, “Alın teriyle, emeğiyle çalışan tüm esnaf kardeşlerimize teşekkür ediyorum. Onların her zaman yanındayız. Rabbim kazançlarını bol, işlerini bereketli eylesin” ifadelerini kullandı.







