Batman'da, durdurulan bir yolcu otobüsünde yapılan operasyonda, yabancı uyruklu 4 kişinin midesinden toplamda 2 kilo 726 gram uyuşturucu madde ele geçirildi.

UYUŞTURUCULAR MIDELERDE TAŞINIYOR
Batman Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, kente giriş yapan otobüste yapılan aramada, şüpheli dört yolcunun tıbbi kontrollerinde midesinde uyuşturucu taşıdığı belirlendi. Bu durum, uyuşturucu kaçakçılığının ne denli vahim bir boyuta ulaştığını gözler önüne seriyor.

ŞAHISLAR TUTUKLANDI
Operasyon sırasında, kuryelerin midelerinde 113 parça halinde 918 gram eroin, 80 parça halinde 500 gram metamfetamin ve 160 parça halinde 1 kilo 308 gram toz esrar bulundu. Gözaltına alınan dört yabancı uyruklu şüpheli, adli işlemlerinin ardından tutuklanarak cezaevine gönderildi.







