Bolu'da son bir hafta içinde polis ve jandarma ekipleri tarafından gerçekleştirilen trafik uygulamalarında dikkat çekici bir başarı elde edildi.

TİTİZ DENETİMLER SÜRÜYOR
İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme Şube Müdürlüğü ile İl Jandarma Komutanlığı'na bağlı trafik timleri, il genelinde trafik güvenliğini sağlamak için denetimlerini aralıksız sürdürüyor. Yapılan bin 252 trafik uygulamasında, toplam 33 bin 209 araç denetlendi. Bu uygulamalar, sürücülerin trafik kurallarına uyumunu sağlamak amacıyla yapılıyor.
KURAL İHLALİ YAPANLARA CEZA
Ekiplerin gerçekleştirdiği titiz kontrol neticesinde, trafik kurallarını ihlal eden, evraklarında eksiklik bulunan ya da sürüş ihlali yapan bin 504 sürücüye cezai işlem uygulandı. Bu sonuç, Bolu'da trafik güvenliğinin artırılması adına atılan önemli adımlardan birini oluşturuyor.







