Çeltik'te Başkan Meşe sahaya indi: Esnaf ve vatandaşla buluştu

YEREL Yayınlanma : 28 Nisan 2026 00:16 Düzenleme : 28 Nisan 2026 00:19
Çeltik'te Başkan Meşe sahaya indi: Esnaf ve vatandaşla buluştu
Çeltik Belediye Başkanı Ali Meşe, esnaf ve ilçe halkı ile buluştu. Çarşıya gelen Başkan Meşe, esnafları ziyaret ederek, vatandaşlarla sohbet etti.

SAMİMİ SOHBETLER YAPTI

Esnafları iş yerlerinde ziyaret eden Başkan Meşe, fikir alışverişinde bulundu. Atatürk Kültür Parkı’nda ise hemşerileri ile bir araya gelen Başkan Meşe, samimi sohbetler gerçekleştirdi.

VATANDAŞLARA TEŞEKKÜR

İlçenin eksikliklerinin ve vatandaşın isteklerinin bu tür ziyaretler ile öğrenme şansının daha fazla olduğuna dikkat çeken Başkan Meşe, güler yüzleri ve hoş muhabbetleri için tüm vatandaşlara teşekkür etti. 

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.