Darıca Belediyesi, vatandaşlarla olan iletişimi güçlendirmek ve taleplere daha etkin çözümler sunmak amacıyla Darıca İletişim Merkezi (DİMER) kurdu.

DİMER FAALİYETTE
Bilgi İşlem Müdürlüğü bünyesinde faaliyet göstermeye başlayan merkez, vatandaşların başvurularını kayıt altına alarak ilgili birimlere yönlendirecek. Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, DİMER'i ziyaret ederek burada yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. Başkan Bıyık, incelemeleri sırasında çağrı merkezinin başına geçerek vatandaşlardan gelen talepleri dinleyip kaydetti.

VATANDAŞIN SESİNE KULAK VERİYORUZ
DİMER sayesinde başvuruların ilgili müdürlüklere hızlı bir şekilde ulaşacağını ifade eden Bıyık, süreçlerin anlık olarak takip edilebileceğine dikkat çekti.







