Darıca'da DİMER ile taleplere hızlı çözüm dönemi başladı

GÜNDEM Yayınlanma : 22 Haziran 2026 22:32 Düzenleme : 22 Haziran 2026 22:32
Darıca'da DİMER ile taleplere hızlı çözüm dönemi başladı
Darıca Belediyesi, DİMER ile vatandaş taleplerine daha hızlı yanıt vererek iletişimi güçlendirmeyi hedefliyor. Başkan Bıyık, süreci bizzat yönetti.

Darıca Belediyesi, vatandaşlarla olan iletişimi güçlendirmek ve taleplere daha etkin çözümler sunmak amacıyla Darıca İletişim Merkezi (DİMER) kurdu.

Darıca\

DİMER FAALİYETTE

Bilgi İşlem Müdürlüğü bünyesinde faaliyet göstermeye başlayan merkez, vatandaşların başvurularını kayıt altına alarak ilgili birimlere yönlendirecek. Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, DİMER'i ziyaret ederek burada yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. Başkan Bıyık, incelemeleri sırasında çağrı merkezinin başına geçerek vatandaşlardan gelen talepleri dinleyip kaydetti.

Darıca\

VATANDAŞIN SESİNE KULAK VERİYORUZ

DİMER sayesinde başvuruların ilgili müdürlüklere hızlı bir şekilde ulaşacağını ifade eden Bıyık, süreçlerin anlık olarak takip edilebileceğine dikkat çekti.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.