Denetim cezası alanlar için 'Tarımla Terapi Projesi' hayata geçirildi

TARIM-HAYVANCILIK Yayınlanma : 22 Mayıs 2025 01:50
Denetim cezası alanlar için 'Tarımla Terapi Projesi' hayata geçirildi
Bahri Dağdaş Uluslararası Tarımsal Araştırma Enstitüsü Müdürlüğü ve Konya Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından ortaklaşa düzenlenen protokol ile denetimli serbestlik cezası bulunan hükümlülere yönelik 'Tarımla Terapi Projesi' başlatıldı.

Hazırlanan proje kapsamında denetimli serbestlik tedbirine tabi tutulan yükümlülerin desteklenerek iş gücüne katılım sağlamaları ve yükümlülerin rehabilite edilerek sağlıklı bireyler olarak topluma kazandırılmaları hedeflendi. Proje kapsamında fide dikim etkinliği de düzenlendi.

denetim-cezasi-alanlar-icin-tarimla-terapi-projesi-hayata-gecirildi-2.jpg

Etkinliğe Konya Cumhuriyet Başsavcısı Halil İnal, Konya Bölge İdare Mahkemesi Başkanı Deniz Köse, Konya Hava Savunma ve Garnizon Komutanı Tümgeneral Yusuf Diker, Konya Gıda ve Tarım Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Erol Turan, Konya Cumhuriyet Başsavcı Vekili Lütfü Bolayı, Konya Cumhuriyet Savcısı Murat Küçük, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Konya Bölge Müdürü Oğuz Tunç, Denetimli Serbestlik Müdürü Mustafa Güday Meram Ziraat Odası Başkanlığı Genel Sekreteri Hüseyin Yaltı da katıldı.

Tarımla Terapi Projesiyle birlikte hem denetimli serbestlik tedbirine tabi tutulan yükümlülerin rehabilitasyonları desteklenecek hem de mesleki kazanım elde etmeleri sağlanacak.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.