Diyarbakır'da, sendika üyelerinin geleneksel futbol turnuvası coşkuyla başladı. Hak-İş Konfederasyonu Diyarbakır İl Başkanı ve Öz Sağlık İş Sendikası Şube Başkanı Mehmet Aküzüm'ün katılımıyla gerçekleşen açılışta, futbolun sadece bir oyun değil, aynı zamanda birlik ve dayanışmanın simgesi olduğu vurgulandı.

DAYANIŞMA RUHUYLA DOLU BİR TURNUVA
Aküzüm, turnuvanın amacının sağlık ve sosyal hizmet emekçileri arasında birlik, beraberlik ve dayanışma ruhunu pekiştirmek olduğunu belirtti. Açılış maçında, kazananın yalnızca skor değil, dostluk ve centilmenlik olduğunu ifade eden Aküzüm,







