İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) Gençlik Forumu tarafından “2026 İslam İşbirliği Gençlik Başkenti” ilan edilen Konya’da yıl boyu düzenlenecek çok sayıda uluslararası etkinliğin açılışı 11 Mayıs 2026 Pazartesi günü yapılacak program ile açılacak.
Açılış programı Selçuklu Kongre Merkezi’nde saat 14.00’te Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak’ın katılımıyla gerçekleştirilecek.








