Halıcı Ladikspor’dan protokole plaket takdimi

SPOR Yayınlanma : 31 Mayıs 2025 00:42
Halıcı Ladikspor’dan protokole plaket takdimi
Halıcı Ladikspor’un şampiyonluk heyecanı yaşadığı maçın ardından, kulüp yönetimi Sarayönü protokolüne teşekkürlerini özel bir törenle iletti.

Maç sonunda düzenlenen törende, Sarayönü Kaymakamı Abdullah Huzeyfe Çakmak, Belediye Başkanı Necati Koç ve Ladik Muhtarı Osman Doğan’a kulüp tarafından anlamlı plaketler verildi.

protokole-plaket-takdim-edildi-3.jpg

Kulüp Başkanı Mustafa Poyraz, tören sırasında yaptığı konuşmada, “Başarımızda büyük pay sahibi olan Sarayönü protokolüne teşekkürlerimizi sunmak istiyoruz. Onların desteği, bizlere moral ve güç verdi. Bu birliktelik, Ladikspor’un başarı yolculuğunda en önemli etkenlerden biri oldu.” dedi.

protokole-plaket-takdim-edildi-5.jpg

Kaymakam Abdullah Huzeyfe Çakmak, ise sporoun birleştirici gücüne vurgu yaparak, “Halıcı Ladikspor’un bu başarıyı elde etmesi Sarayönü için büyük bir gurur kaynağıdır. Takımımızın başarısında emeği geçen herkesi tebrik ediyorum. Bizler de her zaman sporun ve gençlerimizin yanında olmaya devam edeceğiz. Bu plaket takdimi, spor ile yerel yönetim arasındaki güçlü bağın simgesidir. Kulüp yönetimine teşekkür ediyor, önümüzdeki yıllarda başarılarının artarak devam etmesini temenni ediyorum.” ifadelerini kullandı.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.