Hatay'da kopya düzeneğiyle sınava giren iki kardeş yakalandı

ASAYİŞ Yayınlanma : 01 Mayıs 2026 07:28 Düzenleme : 01 Mayıs 2026 07:28
Hatay'da kopya düzeneğiyle sınava giren iki kardeş yakalandı
Hatay'da MTSK sınavına kopya düzeneğiyle giren iki kardeş, gözetmenler tarafından yakalandı. Eşyalara el konuldu, yasal işlem başlatıldı.

Hatay'ın Dörtyol ilçesinde gerçekleştirilen Motorlu Taşıt Sürücü Kursu (MTSK) sınavında kopya düzeneğiyle sınavı geçmeye çalışan iki kardeş, gözetmenler tarafından yakalandı.

KOPYA DÜZENEKLERİ ARAŞTIRILDI

Sınav, 28 Nisan 2026 tarihinde Dörtyol İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü binasında yapıldı. A.K. ve kardeşi Y.K.'nin kopya düzeneği kullanarak sınava girdikleri anlaşıldı. Görevli personel, şüpheli davranışlar sergileyen kardeşleri takip ederek durumu fark etti.

ELE GEÇİRİLEN MALZEMELER

Yapılan aramalarda, her iki şahsın üzerinde; 2 adet kulaklık, atletlerine gizlenmiş 2 adet kamera takılı verici, ayakkabılarında gizlenmiş 2 adet Wi-Fi cihazı ve iç çamaşırlarına gizlenmiş hat takılı iki telefon ele geçirildi. Olayla ilgili olarak, kopya düzenekleri kullanmaktan ÖSYM Kanunu’na muhalefet suçundan işlem başlatıldı.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.