Zonguldak'ın Karadeniz Ereğli ilçesinde, Karadeniz Ereğli Anadolu Hastanesi'nin çocuk hastalıkları servisinde 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı coşkusu yaşatıldı. Hastanede tedavi gören minik hastalar için özel bir kutlama programı organize edildi.

SAĞLIK ÇALIŞANLARINDAN ANLAMLI ETKİNLİK
Hastanede gerçekleştirilen etkinlikte, çocuklar için pasta kesildi ve çeşitli eğlence dolu aktiviteler düzenlendi. Bu özel günün amacı, tedavi görmekte olan çocukların moral ve motivasyonunu en üst seviyeye çıkarmaktı. Sağlık çalışanları, minik hastalarla yakından ilgilenerek onlara bayram sevincini birlikte yaşattı.
GELECEĞİN TEMİNATI ÇOCUKLAR İÇİN UMUT DOLU MESAJLAR
Karadeniz Ereğli Anadolu Hastanesi Genel Müdürü Dr. Evrim Balbaloğlu, yaptığı açıklamada çocukların toplum için ne kadar değerli olduğunu vurguladı. Balbaloğlu, "Çocuklarımız sevginin, umutlarımızın ve yarınlarımızın en kıymetli emanetidir. Sağlıklı ve güven dolu bir dünya inşasında onların yüzündeki tebessüm en büyük motivasyonumuzdur. Biz sağlık çalışanları olarak yalnızca hastalıkları tedavi etmekle kalmıyor, çocuklarımızın daha sağlıklı bir geleceğe ulaşmasını sağlamak için de çalışıyoruz. Çünkü biliyoruz ki güçlü bir gelecek, sağlıklı nesillerle mümkündür. Anadolu Hastanesi olarak tüm çocuklarımızın 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı kutluyoruz" ifadelerini kullandı. Etkinlik, hastane personeli, hemşireler ve yönetim kadrosunun da çocuklarla birebir ilgilenmesiyle taçlandı ve miniklerin yüzlerindeki tebessümlerle sona erdi.








