Karapınar’ın başarılı öğrencileri kahvaltıda buluştu

YEREL Yayınlanma : 27 Ağustos 2025 14:24 Düzenleme : 27 Ağustos 2025 14:24
Karapınar’ın başarılı öğrencileri kahvaltıda buluştu
Karapınar Belediyesi tarafından 2025 yılında gerçekleştirilen LGS ve YKS’de başarı gösteren öğrencilere yönelik kahvaltı programı düzenlendi.

karapinarin-basarili-ogrencileri-kahvaltida-bulustu-2.jpeg

Millet Kafe’de düzenlenen kahvaltı programına Kaymakam Şenol Öztürk, AK Parti İlçe Başkanı Ahmet Ersoy, İlçe Milli Eğitim Müdürü Hulusi Sonkaya, Belediye Meclis Üyeleri, Yönetim Kurulu Üyeleri, öğretmen ve öğrenciler katıldı.

karapinarin-basarili-ogrencileri-kahvaltida-bulustu-3.jpeg

Karapınar Belediye başkanı İbrahim Önal, ‘’Gençlerimizin akademik ve sportif alanlarda elde ettiği başarılar bizleri gururlandırıyor. İlçemizin başarı grafiğini her geçen yıl daha da yukarıya taşıyan tüm öğrencilerimizi yürekten kutluyor, emeği geçen öğretmenlerimize ve ailelerimize teşekkür ediyorum. Gençlerimizin çok daha büyük başarılara imza atacağına yürekten inanıyorum. Rabbim, tüm evlatlarımızın yolunu ve bahtını açık eylesin.’’ dedi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.