Ankara'da 4 yıl önce geçirdiği trafik kazası sonucu hayatı tamamen değişen Ömer Nazlı, yaşadığı büyük mağduriyeti ve hukuk mücadelesini sürdürüyor. 12 Şubat 2022'de ailesini ziyarete giderken meydana gelen kazada, Ömer Nazlı'nın içinde bulunduğu otomobilin başka bir araçla çarpışması sonucu araç perte çıkarken, Nazlı ağır yaralandı.

KAZA SONRASI YAŞANANLAR VE SAĞLIK DURUMU
Kazanın ardından 8 gün yoğun bakımda ve 8 gün de normal serviste tedavi gören Ömer Nazlı, kaza öncesinde sağlıklı bir bireyken, geçirdiği ameliyatlar ve sağlık sorunları nedeniyle hayatının kökten değiştiğini dile getirdi. Devlet hastanesinden aldığı rapora göre %95 engelli olduğunu belirten Nazlı, "Bacaklarım ve ayaklarım tutmuyor, ayağa kalkamıyorum" diyerek durumunun vahametini gözler önüne serdi.

HUKUK MÜCADELESİ VE RAPOR ÇELİŞKİSİ
Olaya ilişkin devam eden hukuk mücadelesinde en büyük sorunlardan birinin engellilik oranının belirlenmesi olduğunu anlatan Nazlı, "Devlet hastanesinden aldığım rapora göre yüzde 95 engelliyim. Ancak Adli Tıp'ta bu oran yüzde 35 olarak belirlendi. Kendi ihtiyaçlarını yerine getiremeyen birisi nasıl yüzde 35 rapor alır? Farklı raporlar var ve bu durum beni daha da mağdur ediyor" ifadelerini kullandı. Kazaya karışan aracın sürücüsünün alkollü olduğunu ve hiçbir ceza almadığını öne süren Nazlı, devlet hastanesinin verdiği %95 engelli raporuna rağmen adli tıbbın verdiği %35'lik raporun karşı tarafça kullanılmasına tepki gösterdi. Eşi ve çocuklarının desteğiyle hayata tutunmaya çalıştığını belirten Nazlı, "Hakkımızı arıyoruz" dedi.







