İl Göç Kurulu Koordinasyon Toplantısı, Vali İbrahim Akın başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıda ilimizde bulunan yabancılarla ilgili yapılan iş ve işlemler ele alındı.
DÜZENSİZ GÖÇ VE UYUM KONULARI GÖRÜŞÜLDÜ
Toplantıda, düzensiz göç ile etkin mücadeleye devam edilmesi, toplumsal uyum, eğitim ve yapılacak diğer çalışmaların ele alındığı ve koordinasyon gerektiren hususların görüşüldüğü belirtildi.
SUNUMLAR VE DEĞERLENDİRMELER YAPILDI
İl Göç İdaresi Müdürlüğü tarafından yabancılara yönelik güncel istatistiki verilere ilişkin sunumun ardından, göç alanıyla ilgili kurumlar arası koordinasyon ve değerlendirmelerin yapılması ile toplantı sona erdi.
GENİŞ KATILIM SAĞLANDI
DSİ 4. Bölge Müdürlüğü Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen toplantıya; Valimiz İbrahim Akın’ın yanı sıra Vali Yardımcısı Aydın Erdoğan, Meram Kaymakamı Bayram Yılmaz, Ereğli Kaymakamı Murat Eren, Beyşehir Kaymakamı Mehmet Kemal Akpınar, rektör yardımcıları, İl Göç İdaresi Müdürü Orhan Veli Sarı, ilgili kurum müdürleri ve kurul üyeleri katıldı.








