YAŞLI NÜFUSUN YARDIMINA BELEDİYE KOŞUYOR
Taşkent'in nüfusu 7 bin civarında ama yaz aylarında hareketlilik artarak, il dışından çok sayıda Taşkentli ilçeye geliyor. İlçede fazla adli olay olmuyor. Yaralama, birbirine husumet gibi asayiş olayları da fazla yaşanmıyor. Ufak tefek arazi davası olabiliyor.

AŞEVİNDEN YEMEK DAĞITILIYOR
Bölgedeki halkın yüzde 70'i 60 yaşın üzerinde. Fakirlikten olmasa da yaşlandığı için ihtiyaçlarını göremeyecek insanlar da var. İhtiyaç sahibi 80-90 yaşında vatandaşlar bulunuyor. Bu noktada Taşkent Belediyesi devreye giriyor. Başkan Mehmet Acar tarafından kurulan aşevinde yaşlı ve ihtiyaç sahibi olanlara yemek veriliyor. Başkan Acar ‘’İhtiyarına bakmayan millet zirveye çıkamaz.’’ Diyerek ilçedeki durumu özetliyor ve hemen bir aşevini kurduklarını dile getiriyor.









