Konya Büyükşehir Belediyesi, Atatürk Caddesi'nde asfalt yenileme çalışmasını tamamladı. Çalışma ile caddenin altyapısı güçlendirilirken ulaşım konforu da yükseltildi.
Konya Büyükşehir Belediyesi, şehir içinde ulaşım konforunu artırmak amacıyla yürüttüğü asfalt yenileme çalışmalarına hızla devam ediyor. Bu kapsamda fen işleri ekiplerinin şehrin en işlek güzergâhlarından biri olan Atatürk Caddesi'nde gerçekleştirilen asfalt yenileme çalışması tamamlandı.
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Konya'nın ulaşım altyapısını daha güçlü hale getirmek, vatandaşlara güvenli ve konforlu bir ulaşım imkânı sunmak amacıyla şehir genelinde yol yapım, bakım ve yenileme çalışmalarını planlı bir şekilde sürdürdüklerini belirtti.

“EKİPLER, GÜNLÜK HAYATI ETKİLEMEDEN ÇALIŞTI”
Şehrin en yoğun kullanılan ulaşım akslarından biri olan Atatürk Caddesi'ndeki asfalt yenileme çalışmalarını gece çalışarak çok kısa sürede tamamladıklarını ifade eden Başkan Altay, “Yaptığımız çalışmayla caddemizin standardını yükselttik. Hemşehrilerimizin günlük yaşamını en az etkileyecek şekilde planladığımız çalışmalarla ulaşım kalitesini artırmaya devam ediyoruz. Konya'mızın ihtiyaç duyulan tüm noktalarında yol yapım, bakım ve asfalt yenileme çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz” dedi.

YÜRÜYÜŞ GÜVENLİĞİ VE ULAŞIM KONFORU ÜST DÜZEYE ÇIKARILDI
Konya Büyükşehir Belediyesi ekipleri tarafından titizlikle yürütülen çalışmalar kapsamında, 600 metre uzunluğunda ve 7 metre genişliğindeki güzergahta kapsamlı bir asfalt yenileme çalışması gerçekleştirildi.
Tamamlanan çalışmalarla birlikte sürüş güvenliği ve ulaşım konforu üst seviyeye taşındı.









