Konya Tabip Odası'ndan Başkan Pekyatırmacı'ya ziyaret

SAĞLIK Yayınlanma : 13 Ocak 2025 13:11
Konya Tabip Odası'ndan Başkan Pekyatırmacı'ya ziyaret
Konya Tabip Odası Başkanı Prof. Dr. İbrahim Erayman ve Yönetim Kurulu Üyesi Dr. Mustafa Başgümüş, Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı’yı makamında ziyaret etti.

Prof. Dr. İbrahim Erayman yaptığı açıklamada, “Sayın Selçuklu Belediye Başkanımızı ziyaret ettik. Odamızın yaptığı çalışmaları anlattık. Konya’da sağlık alanında yapılan çalışmaları değerlendirdik.

Selçuklu ilçemizdeki gelişmeler konusunda fikir ve önerilerimizi ilettiğimiz belediye başkanımıza ortak çalışmalar yapmak istediğimiz projelerimizi de sunduk. Belediye Başkanımız Ahmet Pekyatırmacı’ya bizleri kabulü için şükranlarımız sunarız” şeklinde konuştu.

Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı ise ziyaretin kendisini mutlu ettiğini belirterek teşekkürlerini iletti.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.