Süleyman Şah Salonu'nda gerçekleşen konser öncesinde konuşan Dernek Başkanı Aşır Özcan, Konya’da engelli bireylerin toplumsal farkındalığını artırmak amacıyla çeşitli etkinlikler düzenlediklerini belirtti.
Özcan, sahne alacak sanatçıların azim, başarı ve cesaretlerinin takdire şayan olduğunu vurgulayarak, “Bugün bu sahnede söylenen her sözcük, her melodi, kalpten kalbe köprüler kuracak ve yüreklerimizde derin izler bırakacaktır,” dedi.
Programa dernek üyelerinin yanı sıra çok sayıda vatandaş da katılarak sanatçılara destek verdi.







