Konyalı sporcular madalyalarla döndü

SPOR Yayınlanma : 06 Mayıs 2025 02:40
Konyalı sporcular madalyalarla döndü
Türkiye'nin birçok ilinde düzenlenen spor müsabakalarına Konya'dan katılan sporcular branşlarında büyük başarı gösteriyor. Yarışmalara katılmak için büyük çaba gösteren sporcular altın, gümüş ve bronz madalyalarla geri dönüyor

Bursa'da 03-04 Mayıs 2025 tarihlerinde düzenlenen Atletizm Orhan Altan Komple Atlet Açık Saha Ligi 1. Kademe yarışında mücadele eden Konya SEM sporcusu Yiğit Aydın Türkiye Şampiyonu oldu.

konyali-sporcular-madalyalarla-dondu-1.jpeg

Samsun’da düzenlenen Türkiye Ümitler Taekwondo Şampiyonasında Selçuklu Belediye Spor Kulübü sporcusu Zeynep Duru Kokoç ise altın madalya kazandı. Ankara'da 01-04 Mayıs 2025 tarihleri arasında düzenlenen Topspin 14 Yaş Hafta Sonu Tenis Turnuvası'nda mücadele eden Konyalı sporcu Beren Duru Yortanlı ikinci olarak gümüş madalya kazandı.

Antalya'da 02-04 Mayıs 2025 tarihleri arasında düzenlenen Güreş Uluslararası Zafer Turnuvası'nda ise U17 yaş 92 kg'da mücadele eden Selçuklu Belediyespor Kulübü sporcusu Mustafa Özadam üçüncülük elde ederek bronz madalyanın sahibi oldu. Diyarbakır'da düzenlenen Yıldız Erkekler Türkiye Boks Şampiyonası'nda da Konya Gençlik ve Spor Kulübü sporcusu Yalçın Şamgil de 63 kg'da üçüncülük elde etti.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.