Konyaspor'un bir puan ile döndüğü zorlu Göztepe deplasmanında tribünde yönetim ile birlikte çekilmiş fotoğrafı 'Birlikten güç doğar' başlığıyla sosyal medya hesabından paylaşan Konyaspor Başkanı Ömer Atiker, ''İnsanlar bir araya geldiğinde, farklı fikirleri ve yetenekleri birleşirse daha büyük başarılar elde edebileceğimize inanıyorum. Birlikte hareket etmenin ve dayanışmanın eseri...'' notunu paylaştı.






