Konyaspor Başkanı Atiker: ''Birlikten güç doğar''

SPOR Yayınlanma : 30 Ağustos 2025 15:31 Düzenleme : 30 Ağustos 2025 15:31
Konyaspor Başkanı Atiker: ''Birlikten güç doğar''
Konyaspor Başkanı Ömer Atiker, sosyal medya paylaşımında birlik ve beraberlik mesajı verdi.

Konyaspor'un bir puan ile döndüğü zorlu Göztepe deplasmanında tribünde yönetim ile birlikte çekilmiş fotoğrafı 'Birlikten güç doğar' başlığıyla sosyal medya hesabından paylaşan Konyaspor Başkanı Ömer Atiker, ''İnsanlar bir araya geldiğinde, farklı fikirleri ve yetenekleri birleşirse daha büyük başarılar elde edebileceğimize inanıyorum. Birlikte hareket etmenin ve dayanışmanın eseri...'' notunu paylaştı.

konyaspor-baskani-atiker1.jpeg

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.