İlçenin içme suyu ihtiyacını karşılayan Büyükzengi’deki ana kuyuların bulunduğu bölgede bazı vatandaşlar tarafından yapılan kaçak sondaj çalışmaları, su deposunda bulanıklığa neden oldu. Bu nedenle şebeke hattında zorunlu su kesintisi uygulandı.
KOSKİ yetkililerinden alınan bilgiye göre, içme suyunun depolandığı ana depoda başlatılan temizlik çalışmalarında sona gelindi. Temizlik sürecinin ardından depolama işleminin yaklaşık 1-2 saat içerisinde tamamlanması, ardından da suyun tekrar şebekeye verilmesi bekleniyor.
Yetkililer, vatandaşların yaşadığı mağduriyetin farkında olduklarını belirterek, sorunun en kısa sürede çözüme kavuşması için tüm ekiplerin sahada yoğun çaba sarf ettiğini ifade etti. Ayrıca, sürecin tamamlanmasının ardından suyun yeniden kullanıma sunulacağını kaydeden KOSKİ, vatandaşlardan anlayış beklediklerini dile getirdi.







