Kulu'nun trafik soruna neşter vuruluyor

YEREL Yayınlanma : 21 Kasım 2024 01:50
Kulu'nun trafik soruna neşter vuruluyor
Kulu Belediye Başkanı Abdurrahim Sertdemir Kulu Bölge Hastanesi ve Ankara Caddesi’ndeki trafik sorunlarını çözmek adına Konya Karayolları Bölge Müdürü Gökhan Köroğlu ve Şube Müdürleri ile birlikte sahada incelemelerde bulundu.

İlçenin ulaşımda yaşadığı sıkıntıları çözmek için çalıştıklarını belirten Başkan sertdemir, ''Konya Karayolları Bölge Müdürümüz ve Şube Müdürlerimizle birlikte, Kulu Bölge Hastanesi ve Ankara Caddesi’ndeki trafik sorunlarını çözmek adına saha incelemesi gerçekleştirdik. Özellikle ilçemizin ulaşımda yaşadığı sıkıntıları kalıcı olarak çözmek ve hemşehrilerimizin güvenli ve rahat bir şekilde seyahat edebilmelerini sağlamak için detaylı istişarelerde bulunduk.'' dedi.

Alt ve üst geçit projelerinin yanı sıra, trafik akışını düzenleyecek planlar üzerinde durarak çözüm odaklı bir yaklaşım geliştirmek için çalışmaları sürdürdüklerini de belirten Başkan Sertdemir, ''Amacımız, hem Kulu merkezde hem de Bölge Hastanesi çevresinde trafik sorunlarını tamamen ortadan kaldırarak ilçemize modern ve güvenli bir ulaşım ağı kazandırmaktır. Birlikte daha yaşanabilir bir Kulu için çalışmaya devam ediyoruz.'' ifadelerini kullandı.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.