Niğde Belediyesi, şehir içi ulaşımda yaya güvenliğini artırmak amacıyla Bor yolu üzerine 3 yeni yaya üst geçidi inşa etmeye hazırlanıyor.

YAYA GÜVENLİĞİ İÇİN ÖNEMLİ ADIM
Trafik yoğunluğunun yüksek olduğu Bor yolu, yayaların güvenli ve konforlu bir şekilde geçişini sağlamak için projelendirilen yeni yaya üst geçitleri ile daha güvenli hale getirilecek. Çalışmalar, güzergah üzerinde belirlenen ihtiyaç noktalarına yapılacak olan 3 yeni üst geçidin tüm proje aşamalarının tamamlanmasıyla hız kazanmış durumda. İhalelerin kısa süre içerisinde yapılması planlanıyor.

MEVCUT ÜST GEÇİTLER DE YENİLENİYOR
Ayrıca, mevcut bir üst geçitte asansör eklenerek işlevselliği artırılacak ve bir diğer üst geçidin kapsamlı tadilatı gerçekleştirilecek. Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, altyapı ve ulaşım sorunlarına kalıcı çözümler ürettiklerini vurgulayarak, yeni projelerin hemşehrilere hayırlı olmasını diledi. Özdemir, "Vatandaşlarımızın günlük hayatını kolaylaştırmak ve yaya güvenliğini maksimum seviyeye çıkarmak adına yeni bir çalışma başlatıyoruz," dedi.








