Kayserispor ile sözleşmesi sona eren kaleci Onurcan Piri, sarı-kırmızılı camiaya duygusal bir veda mesajı yayımladı.

ÜÇ YILIN ANILARI
31 yaşındaki kaleci, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Kayserispor ailesine olan bağlılığını ve geçirdiği süre zarfında edindiği dostlukları vurguladı. Onurcan, 'İlk geldiğim günden bu yana sizlerle geçirdiğim her an benim için çok özel ve unutulmaz olacak' diyerek, 3 yıllık süreçte yalnızca güzel anılar biriktirmekle kalmadığını, aynı zamanda kalıcı dostluklar da edindiğini belirtti.
TEŞEKKÜR VE DUALAR
Ayrıca, birlikte çalıştığı kulüp başkanlarına, hocalarına, takım arkadaşlarına ve Kayserispor taraftarlarına teşekkür eden Piri, 'Birlikte yaşadığımız her sevinçte, her zorlukta ve her mücadelede bu ailenin bir parçası olmaktan büyük bir gurur duydum' ifadelerini kullandı. Onurcan Piri, Kayserispor’un geleceği için de en içten dileklerini ileterek, 'Hepinizi çok seviyorum. Kayserispor’a bundan sonraki yolculuğunda yürekten başarılar diliyorum' dedi.







