Ormanda Öğretmenler Günü yürüyüşü yapılacak

HAYATIN İÇİNDEN Yayınlanma : 22 Kasım 2024 02:15
Ormanda Öğretmenler Günü yürüyüşü yapılacak
24 Kasım Öğretmenler Günü nedeniyle Kadınhanı ilçesi sınırlarında bulunan Kestel Ormanı'nda 10 kilometrelik trekking yürüyüşü gerçekleştirilecek.

Konya Selçuklu Dağcılık ve Arama Kurtarma Kulübü Başkanı Hüseyin Turan Lazoglu, ''Kadınhanı Belediyesi, Konya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ve kulübümüz tarafından ortaklaşa öğretmenler günü nedeniyle önümüzdeki cumartesi günü Kadınhanı halkıyla beraber Kestel Ormanları'nda 10 kilometrelik yürüyüş düzenlenecek.

Öğlen yemeğinde belediye tarafından ikram yapılacak .Katılmak isteyenler Cumartesi günü saat:08.00 Atatürk Anıtı'dan otobüs kalkacak.'' dedi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.