Sarayönü’nde soba alev aldı, çocuk hastaneye kaldırıldı

YEREL Yayınlanma : 12 Nisan 2025 14:29
Sarayönü’nde soba alev aldı, çocuk hastaneye kaldırıldı
Konya’nın Sarayönü ilçesinde soba yakmak isteyen 12 yaşındaki bir çocuk, çıkan alevlerin üzerine sıçraması sonucu yaralandı.

Olay, Sarayönü Sanayi Sitesi'nde meydana geldi. B.Ö. isimli çocuk, sobayı tutuşturmak isterken aniden yükselen alevlerin etkisiyle vücudunun çeşitli yerlerinden yaralandı.

Çocuğun yardım çağrısı üzerine çevredeki vatandaşlar yangına müdahale ederek alevleri söndürdü.

Yaralı çocuk, olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından Konya Şehir Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.