
Alparslan Mahallesinde yürütülen parke yol düzenleme ve zemin iyileştirme çalışmalarını yerinde inceleyen Başkan Sertdemir, ''Daha önce yapılan çalışmalarda sökülen ve hâlâ kullanılabilir durumda olan parke taşlarımızı yeniden değerlendiriyor, kaynaklarımızı israf etmeden hizmete dönüştürüyoruz. Geleceğimizin emaneti olan her kaynağı en verimli şekilde kullanmak, vatandaşımıza hizmet olarak geri dönsün diye gece gündüz demeden çalışıyoruz. Kulu’muzun her mahallesinde, her sokağında; üreten, gelişen ve büyüyen bir belediyecilik anlayışıyla yolumuza devam ediyoruz. Allah'ın izniyle, alt yapıdan üst yapıya, ulaşımdan çevreye kadar her alanda daha yaşanabilir bir Kulu için var gücümüzle çalışıyoruz.'' dedi.







