Yıldırım'da öğrenciler, sahipsiz hayvanlar için merhamet dersleri aldı

GÜNDEM Yayınlanma : 24 Haziran 2026 03:25 Düzenleme : 24 Haziran 2026 03:25
Yıldırım'da öğrenciler, sahipsiz hayvanlar için merhamet dersleri aldı
Yıldırım Belediyesi, Orhan Kara İlkokulu öğrencilerini sahipsiz hayvanlar için farkındalık etkinliğine davet etti. Çocuklar, hayvanlara karşı sevgi ve şefkatle yaklaşmanın önemini öğrendi.
Yıldırım'da öğrenciler, sahipsiz hayvanlar için merhamet dersleri aldı

Yıldırım Belediyesi Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanı, Orhan Kara İlkokulu öğrencilerini ağırladı. Bu ziyaret, hayvanlara yönelik farkındalık oluşturma amacı taşıyan etkinliklerden biri olarak dikkat çekti.

Yıldırım\

ÖĞRENCİLER HAYVANLARI YAKINDAN TANIDI

Orhan Kara İlkokulu öğrencileri, sahipsiz sokak hayvanlarının tedavi ve bakım süreçlerini yerinde gözlemleme fırsatı buldu. Merkezde yürütülen çalışmalar hakkında bilgi alan çocuklar, hayvanlara sevgi ve şefkatle yaklaşmanın önemini öğrendi. Bu deneyim, onların merhamet duygularını pekiştirdi.

Yıldırım\

MERHAMET İKLİMİ YARATILDI

Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, ilçede tüm canlılar için bir merhamet iklimi oluşturduklarını vurguladı. Başkan Yılmaz, “Burası sadece sahipsiz sokak hayvanlarının sağlığına kavuştuğu bir yer değil, aynı zamanda güvenli bir yuva ve merhametin adresidir.” diyerek, çocukların doğaya ve canlılara karşı duyarlı bireyler olarak yetiştirilmesine verdikleri önemi ifade etti.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.