Adana'da yangın, bir evi kullanılamaz hale getirdi

  • Adana'da yangın, bir evi kullanılamaz hale getirdi 0

    Adana’nın Feke ilçesinde meydana gelen yangın, bir evi tamamen kullanılamaz hale getirdi.

  • Adana'da yangın, bir evi kullanılamaz hale getirdi 1

    Yangın, öğle saatlerinde Gedikli Mahallesi'nde İbrahim Gök'e ait evde, henüz belirlenemeyen bir nedenle başladı. Kısa sürede büyüyen alevleri gören çevredekiler hemen durumu yetkililere bildirdi. İhbar üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi. Bu sırada mahalle sakinleri, kendi imkânlarıyla su tankerleri kullanarak yangına ilk müdahaleyi gerçekleştirdi.

  • Adana'da yangın, bir evi kullanılamaz hale getirdi 2

    Bölgeye ulaşan Adana Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri ve Feke Orman İşletme Müdürlüğü personellerinin koordineli çalışması sonucunda yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Olayda can kaybı veya yaralanma yaşanmazken, yangın sonucunda ev kullanılamaz hale geldi. Jandarma ekipleri, yangının çıkış nedenini belirlemek üzere inceleme başlattı.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.