ADÜ diş hekimliği fakültesi 8. dönem mezunlarını coşkuyla uğurladı

  • ADÜ diş hekimliği fakültesi 8. dönem mezunlarını coşkuyla uğurladı 0

    Aydın Adnan Menderes Üniversitesi (ADÜ) Diş Hekimliği Fakültesi, 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni'ni Atatürk Kongre Merkezi Yörük Ali Efe Salonu'nda büyük bir coşkuyla gerçekleştirdi.

  • ADÜ diş hekimliği fakültesi 8. dönem mezunlarını coşkuyla uğurladı 1

    Tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın ardından yapılan zeybek gösterisiyle başladı. Fakülte Dönem Birincisi Esra Örgün, mezunlar adına yaptığı konuşmada, eğitim hayatları boyunca kendilerine destek olan akademisyenler ve ailelerine teşekkür ederek mezuniyet kütüğüne ismini çaktı. Aydın Diş Hekimleri Odası Başkan Yardımcısı Prof. Dr. Veli Özgen Öztürk, konuşmasında mezunları tebrik ederken, meslek yaşamlarında etik değerlere ve bilimsel gelişime bağlı kalmalarının önemini vurguladı.

  • ADÜ diş hekimliği fakültesi 8. dönem mezunlarını coşkuyla uğurladı 2

    Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Sultan Keleş, 8. dönem mezunlarını uğurlamanın gururunu yaşadıklarını dile getirerek, fakültenin eğitim kalitesini artırma hedefinde altyapı ve dijitalleşme çalışmalarına değindi. Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Cemal İyem de mezuniyetin yalnızca bir diplomayla değil, insan sağlığına hizmet edecek saygın bir mesleğin sorumluluğunun başlangıcı olduğunu belirtti. Tören, dereceye giren öğrencilere plaket verilmesi ve tüm mezunlara diplomalarının takdim edilmesiyle devam etti. Mezuniyet, Diş Hekimliği Hekimlik Andı'nın okunması ve kep atma seremonisiyle sona erdi.

  • ADÜ diş hekimliği fakültesi 8. dönem mezunlarını coşkuyla uğurladı 3

  • ADÜ diş hekimliği fakültesi 8. dönem mezunlarını coşkuyla uğurladı 4

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.