Antakya'da yangın sonrası fidan dikimiyle doğaya nefes verildi

  • Antakya'da yangın sonrası fidan dikimiyle doğaya nefes verildi 0

    Hatay'ın Antakya ilçesinde, geçtiğimiz yıl meydana gelen orman yangınları sonucu zarar gören alanlara çocuklarla birlikte bin fidan ekildi.

  • Antakya'da yangın sonrası fidan dikimiyle doğaya nefes verildi 1

    Hatay'da geçen yıl yaşanan yangınlar, büyük bir alanı küle çevirmişti. Yangının hemen ardından Hatay Valiliği ve Orman Bölge Müdürlüğü, ağaçlandırma çalışmalarına hızla başladı. Antakya ilçesindeki Alahan Mahallesi'nde, yangında zarar gören 1,5 hektar alanda düzenlenen fidan dikim etkinliğine katılan Hatay Valisi Mustafa Masatlı, çocuklar ile birlikte fidanları toprakla buluşturdu.

  • Antakya'da yangın sonrası fidan dikimiyle doğaya nefes verildi 2

    ‘Geleceğe Umut Geleceğe Nefes’ sloganıyla gerçekleştirilen etkinlikte, Valisi Masatlı, fidanlara ilk can suyunu vererek ağaçlandırma çalışmalarının önemine vurgu yaptı. Geçen yıl yaşanan yangınların, 3 bin 200 hektarlık orman alanının kaybına yol açtığını belirten Masatlı, bu yıl yangın sonrası alanların yeniden yeşillendirilmesi için çalışmaların süreceğini ifade etti. Masatlı,

  • Antakya'da yangın sonrası fidan dikimiyle doğaya nefes verildi 3

  • Antakya'da yangın sonrası fidan dikimiyle doğaya nefes verildi 4

  • Antakya'da yangın sonrası fidan dikimiyle doğaya nefes verildi 5

  • Antakya'da yangın sonrası fidan dikimiyle doğaya nefes verildi 6

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.