Ardahan'da yaz temizliği seferberliği başladı
-
Ardahan Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü’ne bağlı ekipler, yoğun sağanak yağışların ardından kent genelindeki park, bahçe ve yol kenarlarında uzayan çim ve yabani otları temizlemek için hummalı bir çalışma başlattı.
-
Mevsimsel yağışların ardından hızla büyüyen otlar, çevre ve görüntü kirliliğine neden oluyor. Ancak, belediye ekiplerinin koordineli çalışmasıyla bu durum kontrol altına alınıyor. Şehrin dört bir yanındaki yeşil alanlarda yürütülen temizlik çalışmalarında modern ot biçme makineleri kullanılıyor.
-
Belediye Başkanı Faruk Demir'in
-








