Ardahan'da yaz temizliği seferberliği başladı

  • Ardahan'da yaz temizliği seferberliği başladı 0

    Ardahan Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü’ne bağlı ekipler, yoğun sağanak yağışların ardından kent genelindeki park, bahçe ve yol kenarlarında uzayan çim ve yabani otları temizlemek için hummalı bir çalışma başlattı.

  • Ardahan'da yaz temizliği seferberliği başladı 1

    Mevsimsel yağışların ardından hızla büyüyen otlar, çevre ve görüntü kirliliğine neden oluyor. Ancak, belediye ekiplerinin koordineli çalışmasıyla bu durum kontrol altına alınıyor. Şehrin dört bir yanındaki yeşil alanlarda yürütülen temizlik çalışmalarında modern ot biçme makineleri kullanılıyor.

  • Ardahan'da yaz temizliği seferberliği başladı 2

    Belediye Başkanı Faruk Demir'in

  • Ardahan'da yaz temizliği seferberliği başladı 3

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.