Aşure kazanları Elazığ'da kaynadı: Paylaşma ruhu meydanlara taştı!
-
Muharrem ayının manevi atmosferi içinde, Türk Kızılay Elazığ Aşevi'nde geleneksel aşure hazırlıkları hummalı bir şekilde sürdürüldü. Usta aşçıların titizlikle çalıştığı dev kazanlarda, hijyen standartlarına azami özen gösterilerek aslına uygun bir lezzet ortaya çıkarıldı.
-
Elazığ Şubesi bünyesindeki aşevinde hazırlanan lezzetli aşureler, Muharrem ayının simgelediği birlik, beraberlik ve yardımlaşma ruhunu yansıtmak amacıyla İzzetpaşa Meydanı başta olmak üzere şehrin çeşitli noktalarında vatandaşlara ikram edildi. Bu anlamlı etkinlik, toplumsal dayanışmayı pekiştirmeyi hedefledi.
-
Türk Kızılay Elazığ Şube Başkanı Rahman Kızılkaya, etkinlik vesilesiyle yaptığı konuşmada, Muharrem ayının önemine dikkat çekerek, "Birliğin, beraberliğin, paylaşmanın, kardeşliğin, yardımlaşmanın sembolü olan Muharrem ayını idrak ettiğimizden dolayı vatandaşlarımızla beraber bu sevinci yaşama, paylaşma duygusunu, yardımlaşma duygusunu paylaşma adına bu etkinliği düzenledik." dedi. Kızılkaya, şehrin farklı bölgelerinde benzer etkinliklerin devam edeceğini ve tüm vatandaşların Muharrem ayını kutladığını belirtti. Ayrıca, oruç tutanların ibadetlerinin kabulünü diledi.
-
-
-
-








