Benhur Keser, Erzurumspor'a duygusal bir veda etti
-
Süper Lig'e yükselme başarısının mimarlarından biri olan Benhur Keser, Erzurumspor FK'ya veda etti. 29 yaşındaki kanat oyuncusu, mavi-beyazlı kulüpte geçirdiği sezonun ardından sosyal medya üzerinden bir teşekkür mesajı yayınladı.
-
Bu sezon Erzurumspor formasıyla 35 maçta görev alan Keser, 8 gol ve 3 asistle etkileyici bir performans sergiledi. Toplamda 2 bin 407 dakika sahada kalarak, takımın 1. Lig'deki şampiyonluğunda büyük katkı sağladı. Ayrıca Ziraat Türkiye Kupası'nda da 2 karşılaşmada görev aldı ve 1 asist yaparak takımına destek oldu.
-
Benhur Keser, veda mesajında, 'Sevgili Erzurumspor Ailem, bu kulübün bir parçası olmak ve şampiyonluk yaşayarak şehri Süper Lig'e taşımak hayatımın en özel sezonlarından biriydi. Herkese teşekkür ederim, ama en büyük teşekkür muhteşem taraftarımıza.' ifadelerine yer verdi. Keser, yeni bir yolculuğa çıkacağını belirtirken, Erzurumspor'un kalbinde her zaman özel bir yere sahip olacağını dile getirdi.
-
-
-








