Diyarbakır'da deprem ve yangın tatbikatı: Hazırlıklar gözden geçirildi
-
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, muhtemel afetler için hazırlık düzeyini artırmak amacıyla hizmet binasında kapsamlı bir tatbikat gerçekleştirdi.
-
Tatbikatta, personelin tahliyesi, yangına müdahale, arama-kurtarma ve ilk yardım uygulamaları senaryo kapsamında başarıyla gerçekleştirildi. 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu doğrultusunda düzenlenen tatbikat, Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığı İş Sağlığı ve Güvenliği Birimi koordinasyonunda, İtfaiye Dairesi Başkanlığı ve Afet İşleri Dairesi Başkanlığı'nın ortak çalışmasıyla hayata geçirildi.
-
Tatbikat öncesinde, Belediye Meclis Toplantı Salonunda personele yönelik eğitim ve bilgilendirme toplantısı yapıldı. Saat 10.07’de başlayan tatbikat, muhtemel bir deprem ve ardından çıkacak yangın senaryosunu canlandırdı. Personelin acil durumlarda izlemesi gereken prosedürler uygulamalı olarak test edilirken, yangın söndürme, kurtarma, koruma ve ilk yardım ekipleri aktif rol aldı. Yangın sonrası personelin güvenli tahliyesi başarıyla gerçekleştirildi.
-








