Düzce'deki öğrenciler, atıkları sanata dönüştürdü
-
Düzce Işık İlkokulu 3/A sınıfı öğrencileri, topladıkları atıkları sanat eserlerine dönüştürerek sergilemeye başladılar.
-
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında gerçekleştirilen etkinlikte, öğrenciler yıl boyunca hazırladıkları birbirinden özel çalışmaları sergide görücüye çıkardı. Günlük hayatta atık olarak değerlendirilen malzemeler, bu minik sanatçılar tarafından büyük beğeniyle karşılanan eserler haline getirildi.
-
Sınıf öğretmeni Selma Sel rehberliğinde hazırlanan sergide, geri dönüşüm çalışmaları, mozaik, seramik, vitray, maske ve ahşap boyama eserleri gibi çeşitli sanat dallarına yer verildi. Özellikle geri dönüşüm malzemelerinden üretilen eserler, atıkların sanata dönüşebileceğini gözler önüne serdi. Öğrenciler, sergi ile hem üretmenin mutluluğunu yaşadı hem de özgüven kazandı.
-








