Erciyes 38, 8 oyuncusuyla yola devam diyor
-
TFF 3. Lig temsilcisi Erciyes 38 Futbol Spor Kulübü, yeni sezon hazırlıkları kapsamında iç transferde önemli bir adım attı. Kulüp, mevcut kadrosundan 8 oyuncu ile yeniden anlaşma sağlayarak gelecek sezona güçlü bir başlangıç yapmayı hedefliyor.
-
Mavi-siyahlılar, Artun Akçakın, Çağrı Yağız Yasak, Mehmet Tosun, Fatih Yiğit Şanlıtürk, Batuhan Özgan, Utkan Gökçen, Ali Kılıç ve Burak Efe Arslan ile 2026-2027 sezonu için sözleşme yeniledi. Bu hamle, takımın istikrarını koruma ve tecrübeli oyuncularla yola devam etme stratejisinin bir göstergesi olarak yorumlanıyor.
-
Erciyes 38, iç transferdeki bu anlaşmaların yanı sıra dış transferde de çalışmalarını hızlandırdı. Mehmet Eksik, Seyit Ali Kahya ve kaleci Mertcan Dağlı ile de anlaşma sağlandığı öğrenildi. Kulübün önümüzdeki günlerde yeni transferlerini kamuoyu ile paylaşması bekleniyor. İç transferde birkaç oyuncu ile daha görüşmelerin sürdüğü de gelen bilgiler arasında.
-
-








