Erzurumspor FK, Süper Lig'e muhteşem bir kutlamayla veda etti: Şampiyonluk kupası havaya!
-
Trendyol 1. Lig'de sezonu erken bitirerek Süper Lig'e doğrudan yükselmeyi garantileyen Erzurumspor FK, muhteşem bir törenle şampiyonluk kupasını kaldırdı. Erzurum Miting ve Etkinlik Alanı'nda düzenlenen coşkulu kutlamalara binlerce taraftar akın etti. Mavi-beyazlı ekip, kent merkezinde düzenlenen tur sonrası üstü açık otobüsle alana gelerek taraftarların yoğun sevgisiyle karşılaştı.
-
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan etkinlikte, Atatürk Üniversitesi Özel Vakıf Okulları mehteran ve zeybek ekibi ile Erzurum Büyükşehir Belediyesi bar ekibinin gösterileri izleyenlerden tam not aldı. Taraftarların "Bir dadaş gibi" ve "Nesilden nesile büyüyor sevdan" pankartlarıyla süslediği kutlamada, Türkiye Futbol Federasyonu Başkan Vekili Mecnun Otyakmaz, Erzurumspor'un ligin ikinci yarısındaki çıkışına dikkat çekerek, "Gösterilen başarılı performans ile şampiyonluğu anasının ak sütü gibi hak eden sizleri, takımınızı, malzemecisinden yönetimine kadar özellikle Ahmet Dal Başkanımızı ayrı ayrı tebrik ediyorum." dedi.
-
Erzurumspor FK Onursal Başkanı Mehmet Sekmen, konuşmasında birlik ve beraberlik vurgusu yaparak, "Bugün burada sadece bir şampiyonluğu veya kupayı değil; bir şehrin, bir idealin özünü kutluyoruz. Biz yılmadık. Biliyoruz ki bu şehrin ruhunda birlik, heyecan ve başarı var." ifadelerini kullandı. Kulüp Başkanı Ahmet Dal ise başarının sabır ve emeğin ürünü olduğunu belirterek, "Bu arma pes etmeyi bilmez, bu şehir diz çökmez. Bugün geldiğimiz nokta asla tesadüf değil. Bu başarı hepimizin ve bu daha başlangıç." diye konuştu. Konuşmaların ardından teknik heyet ve futbolculara madalyaları takdim edildi ve kupanın havaya kaldırılmasıyla coşku zirveye ulaştı. Merve Özbey konseriyle son bulan şampiyonluk kutlamaları, havai fişek gösterileriyle görsel bir şölene dönüştü.
-
-
-
-
-
-
-








