Eskişehir Vali Münir Raif Güney İlkokulu, STEM alanında büyük bir başarıya imza attı
-
Eskişehir Vali Münir Raif Güney İlkokulu, eğitimdeki yenilikçi uygulamalarıyla dikkat çekmeye devam ediyor. Sınıf öğretmeni Elif İlbars, T.C. Millî Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü'nün düzenlediği ‘Türkiye STEM Eğitimi Ulusal Çalıştayı’na katıldı ve burada gösterdiği üstün performans ile başarıyla tamamlayarak teşekkür belgesi almaya hak kazandı.
-
Elif İlbars, yanı sıra Necmettin Erbakan Üniversitesi tarafından yürütülen, yapay zekâ destekli ‘STEM’ uygulamalarını kapsayan projede de önemli katkılar sundu. Bu başarılı çalışmaları dolayısıyla, ikinci bir teşekkür belgesi ile onurlandırıldı. İlbars’ın bu başarısı, eğitim alanındaki yenilikçi yaklaşımların ne kadar önemli olduğunu bir kez daha gözler önüne serdi.
-
Vali Münir Raif Güney İlkokulu, Elif İlbars’ın öncülüğündeki bu başarılı çalışmalar sonucunda ‘STEM Okul Etiketi’ almaya layık görüldü. Bu etiket, Eskişehir'de düzenlenen ‘2. İl STEM’ şenliğinde takdim edildi. Eğitimdeki bu tür başarılar, geleceğin bilim insanları ve mühendisleri için önemli bir temel oluşturuyor.








