Fenerbahçe, Topuk Yaylası'nda yoğun mesai: Yeni sezon için geri sayım başladı
-
Fenerbahçe, yeni sezon öncesi hazırlıklarını Düzce Topuk Yaylası'nda sürdürüyor. Teknik Direktör İsmail Kartal yönetiminde günde çift antrenmanla çalışmalarına devam eden sarı-lacivertlilerde, futbol direktörü Oğuz Çetin de takımla bir araya gelerek motivasyon konuşması yaptı.
-
Antrenman öncesinde futbolcular ve teknik ekiple bir araya gelen Oğuz Çetin, takımın genel durumu ve yeni sezon hedefleri hakkında kısa bir konuşma gerçekleştirdi. Çetin, antrenmanın bir bölümünü de saha kenarından izleyerek oyunculara destek verdi.
-
Teknik Direktör İsmail Kartal'ın gözetiminde gerçekleştirilen antrenmanlar, salon çalışmasıyla başladı. Ardından sahada ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketleriyle devam eden idmanlar, taktiksel çalışmalara sahne oldu. Oyuncular, 2 gruba ayrılarak dar alanda top kapma ve pas organizasyonları üzerinde dururken, idmanlar hücum oyunlarıyla tamamlandı. Fenerbahçe, hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla sürdürecek.
-
-








