Karnesi parlak olanlar dondurmayla taçlandı
-
Düzce'nin Çilimli ilçesinde, ders yılı sonu coşkusu tatlı bir gelenekle kutlandı. Karnelerini getiren minik öğrencilere, Kaymakam Furkan Alpay ve Çilimli Belediye Başkanı Yılmaz Yıldız tarafından dondurma ikram edildi.
-
Çilimli Belediye Başkanı Yılmaz Yıldız'ın göreve başlamasıyla hayata geçirilen ve her yıl tekrarlanan 'karneni getir, dondurmanı kap' etkinliği, bu yıl da öğrencilerin yüzünü güldürdü. Okulların kapanması ve yaz tatilinin başlamasıyla birlikte öğrenciler, başarılarının tatlı bir ödülü olarak dondurma keyfi yaşadı.
-
Kaymakam Alpay ve Başkan Yıldız, Topçular ve İbrahim Hoşver İlkokul ve Ortaokullarında düzenlenen karne dağıtım törenlerine katılarak öğrencilerin heyecanına ortak oldular. Başkan Yıldız, yaptığı açıklamada, "Büyük bir gayretle çalışan evlatlarımızın karne sevincine ortak olmak ve yüzlerindeki o sıcacık tebessümü görmek bizler için en büyük mutluluk kaynağı oldu. Başarılarını kutlamak amacıyla yavrularımıza dondurma ikramında bulunarak keyifli bir gün geçirdik. Eğitim hayatlarında yeni bir basamağı geride bırakan tüm öğrencilerimizi yürekten tebrik ediyor, ömür boyu başarılar diliyorum." dedi. Bu anlamlı jest, öğrencilerin tatil başlangıcını daha da unutulmaz kıldı.
-








