Körfez'de 4 bin kişiye aşure ikramı yapıldı
-
Körfez Belediyesi, Muharrem ayı etkinlikleri çerçevesinde 4 bin vatandaşa aşure ikramında bulundu.
-
Körfez Belediyesi Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından organize edilen etkinlikte, ilçede çeşitli noktalarda stantlar kurularak geleneksel aşure dağıtımı yapıldı. Etkinliklerin en yoğun katılım göstereni ise Tütünçiftlik Viyadük Altı’nda gerçekleştirildi. Programa, Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt ve eşi Hatice Söğüt’ün yanı sıra AK Parti İlçe Başkanı Nurettin Okudan, mahalle muhtarları, sivil toplum kuruluşu temsilcileri, belediye meclis üyeleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
-
Başkan Şener Söğüt, aşure ikramı sırasında yaptığı konuşmada, “Aşure, birlik ve beraberliğimizin en anlamlı sembolüdür.” diyerek, Muharrem ayının toplumun ortak değerlerini hatırlatan önemli bir zaman dilimi olduğunu ifade etti. Söğüt, paylaşmanın, dayanışmanın ve kardeşliğin en güzel şekilde yaşandığı bu ayda, aşurenin farklı tatların bir araya gelmesiyle oluşan birlikteliği simgelediğini belirtti. Ayrıca, bu geleneği yaşatmanın ve hemşehrileriyle aynı sofranın bereketini paylaşmanın önemine vurgu yaptı. Etkinlik boyunca dağıtım noktalarındaki stantlara ilgi gösteren vatandaşlar, gerçekleştirilen ikramlardan duydukları memnuniyeti dile getirerek yetkililere teşekkür etti.








