Kütahya'da yayaya yol vermek isteyen otomobile motosiklet çarptı: 1 yaralı
-
Kütahya'da meydana gelen trafik kazasında, yayaya yol vermek için yavaşlayan bir otomobile motosiklet çarptı. Olay, Bahçelievler Mahallesi Şehit Şekip Erdem Caddesi'nde gerçekleşti.
-
Edinilen bilgilere göre, 43 ADT 454 plakalı otomobil, yaya geçidinden geçmek isteyen bir vatandaşa yol vermek amacıyla hızını düşürdü. Bu sırada, aynı yönde ilerleyen 16 ABC 828 plakalı motosiklet, otomobile arkadan çarptı. Çarpmanın etkisiyle motosiklet sürücüsü yere düşerek yaralandı.
-
Çevredeki vatandaşların durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirmesiyle birlikte olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Yaralı motosiklet sürücüsüne olay yerinde ilk müdahale yapıldı ve ardından ambulansla Kütahya Şehir Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.
-








