Miniklerden sıfır atık projeleriyle çevre dostu mesajlar

  • Miniklerden sıfır atık projeleriyle çevre dostu mesajlar 0

    Düzce Güzelbahçe Anaokulu’nda gerçekleştirilen Sıfır Atık Sergisi, öğrencilerin geri dönüşüm projeleri ve çeşitli etkinliklerle büyük ilgi topladı.

  • Miniklerden sıfır atık projeleriyle çevre dostu mesajlar 1

    Düzce Güzelbahçe Anaokulu'nda düzenlenen programa İl Milli Eğitim Müdürü Gülşen Özer, şube müdürleri, protokol üyeleri, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katılım gösterdi. Etkinlikte, öğrencilerin geri dönüştürülebilir malzemelerle oluşturduğu eserler sergilendi. Ayrıca, sahne performansları da ziyaretçilerden yoğun ilgi gördü.

  • Miniklerden sıfır atık projeleriyle çevre dostu mesajlar 2

    İl Milli Eğitim Müdürü Gülşen Özer, etkinlikte yaptığı konuşmada, çocukların yalnızca akademik başarılarının değil, çevre bilinci ve sorumluluk duygusunun da önemine dikkat çekti. Özer, sürdürülebilir yaşam alışkanlıklarının erken yaşlarda kazandırılmasının geleceğin bilinçli bireylerini yetiştirmede kritik rol oynadığını vurguladı.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.