Nazilli 50. Yıl Ticaret Lisesi mezunları yarım asır sonra bir araya geldi
-
Aydın'ın Nazilli ilçesinde, 50 yıllık köklü geçmişe sahip olan Nazilli 50. Yıl Ticaret Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nin mezunları, yarım asır sonra bir araya gelerek duygusal anlar yaşadı.
-
Etkinlik, geçmişte okulda görev yapan öğretmenler ile mezun olan öğrencilerin buluşmasıyla başladı. Canlı müzik eşliğinde gerçekleştirilen kahvaltı programında, uzun yıllar okulda görev yapan öğretmenlerden İbrahim Bilgenoğlu ve eşinin performansı, katılımcılara unutulmaz anlar yaşattı. Okulun ilk mezunları, yıllar sonra tekrar bir araya gelerek anılarını tazeledi.
-
Nazilli 50. Yıl Ticaret Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Milli Eğitim Bakanlığı'nın düzenlediği etkinlikler kapsamında, 'Dünden bugüne aynı okul, aynı ruh' temasıyla '1973 İlk Mezunlar Buluşması' etkinliğini gerçekleştirdi. Eski mezunlara günün anısına sembolik diplomalar takdim edildi. Diplomasını alan mezunların gözyaşlarına hakim olamaması, etkinliğin duygusal atmosferini daha da derinleştirdi. Okul müdürü Fülay Küçükoğlu, mezunların birbirlerini gördüklerinde yaşadıkları duygusal anları paylaşarak, bu buluşmanın önemine vurgu yaptı.
-
-
-








