Siber Vatan finalinde Serdengeçtiler Takımı şampiyon oldu
-
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Kalkınma Ajansları Genel Müdürlüğü'nün düzenlediği Siber Vatan Programı'nın final yarışması, Hacettepe Üniversitesi'nin ev sahipliğinde gerçekleştirildi.
-
Bu yılki finalde Antalya, Burdur ve Isparta'nın temsilcisi olan Serdengeçtiler Takımı, 26 takım arasında birinci olarak büyük bir başarı elde etti. Yarışma boyunca katılımcılar, gerçekçi senaryolar ve canlı tatbikatlarla 6 saat süren zorlu bir maratona katıldılar. Finalde elde ettikleri başarıyla büyük bir sevinç yaşayan Serdengeçtiler Takımı, ödüllerini Sanayi ve Teknoloji Bakan Yardımcısı Oruç Baba İnan'ın elinden aldı.
-
Programın kapanış etkinliğinde konuşan Hacettepe Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmet Cahit Güran, dijitalleşme ve siber güvenlik alanlarında yapılan çalışmalara sürekli destek vereceklerini belirtti. Bakan Yardımcısı İnan, Siber Akıncılar olarak adlandırdığı katılımcılara desteklerinin süreceğini ifade etti. Ayrıca, Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı Uzmanı Oğuzhan Ataman, Serdengeçtiler Takımı'nın gösterdiği üstün performansı ve teknoloji hamlesindeki katkılarını övgüyle dile getirdi.
-








