Siirt'te seyir halindeki otomobilde yangın paniği
-
Siirt Organize Sanayi Bölgesi'nde seyir halindeki bir otomobil, henüz belirlenemeyen bir sebepten dolayı alev aldı.
-
Elde edilen bilgilere göre, aracın motor kısmından dumanların yükseldiğini gören sürücü, durumu hemen fark ederek aracı yol kenarına çekti. Sürücü, güvenli bir şekilde araçtan çıkıp 112 Acil Çağrı Merkezine haber verdi.
-
Olay yerine kısa sürede ulaşan itfaiye ekipleri, yangına müdahale ederek alevleri kontrol altına aldı. Yangın sonucunda araçta büyük çapta maddi hasar meydana gelirken, olayla ilgili inceleme başlatıldığı bildirildi.
-








